Tuesday, December 11, 2018

langgar monyet

pagi tadi aku terlanggar monyet dan aku menangis macam kena sawan.

aku dah nampak monyet tu terlompat dari tepi, dalam hati aku terdetik,

"mana datang monyet dekat tengah jalan besar ni?"

elok je aku monolog dalaman sendiri, zass dia melintas depan aku.

yang tragis adalah aku menjerit sambil tutup mata, kereta bergerak. nasib takde kereta depan aku.

damn, aku dapat rasa tayar aku langgar dia. aku tengok side mirror aku, monyet tu dah xde, aku harap dia selamat lintas atau mungkin aku langgar ekor dia saja. (sedihnya!!!!!!)

sumpah aku sedih. aku tak tahu kenapa aku sedih tapi aku sedih lah!

haila monyet, kenapa kau melintas depan aku?

p/s: ini post pertama aku dalam tahun 2018. haha. epic. aku tengok satu movie ni, perempuan ni wish happy new year dekat this guy walaupun dah separuh tahun dengan alasan that is the first time dia jumpa that guy dalam tahun tu. #ouch. so since ni post pertama aku dalam tahun 2018 so aku pun nak wish la, happy new year for 2018. next 2 weeks kalau aku rajin aku wish happy new year 2019. haha. adios!


No comments: